20 april 2011

Tankar!!

Nu skriver jag bara av mig lite av mina tankar som snurrar i huvudet nu.

Allt det här med flytten är väldigt jobbigt, det är en väldigt stor sak i mitt liv som händer nu. Jag ska lämna allt jag har här uppe å allt jag har byggt upp under mina år, min trygghet här uppe å i lägenheten jag trivs så bra i å känner mig hemma i. Varför ska man träffa en underbar tjej när man måste dra? Å varför ska de vara så att jag måste åka? Kunde jag inte haft nått till alternativ iaf?

Längtar verkligen inte tills jag sätter mig i bilen å rullar söderut, även fast jag vet att jag kommer träffa alla igen å att det går fort att flyga upp hit men det kommer bli väldigt jobbigt att fara ifrån Annelie, att veta att man inte kan hälsa på henne när man känner för det å att det bara är 4 mil till henne.

Tror inte heller jag riktigt har fattat å insett att jag ska flytta å bo i Stockholm, det har som inte riktigt gått in i mitt huvud ännu, vet inte när det kommer heller. Kanske när jag rullar neråt? Eller när jag jobbat nån vecka på nya jobbet? Kanske när jag får flytta in i lägenheten där nere? Längtar iaf inte till den stunden jag helt kommer inse det, om de är såhär jobbigt nu, hur jobbigt blir det inte då?

Har iaf underbara chefer som tar hand om flytten åt mig, behöver inte ens vara här å bära ut allt ur lägenheten, de fixar dom:) vilket känns väldigt skönt att dom fixar allt det åt mig:)

2 kommentarer:

  1. Fast en sak som gör det lite enklare är ju att jag vet att jag kommer att fara upp igen snart å då får jag ju träffa henne!!!

    SvaraRadera
  2. Absolut hjärtat. Jag finns här. Och saknar dig! Och längtar tills vi ses igen! <3

    SvaraRadera